دستور impixel برای گرفتن RGB پیکسل

آشکارسازهای ویژگی گوشه
نوامبر 8, 2020
نتایج حاصل از الگوریتم sift
دسامبر 29, 2020

دستور impixel برای گرفتن RGB پیکسل

P = impixel

P = impixel(I)

P = impixel(X,map)

P = impixel(I,xi,yi)

P = impixel(X,map,xi,yi)

P = impixel(xref,yref,I,xi,yi)

P = impixel(xref,yref,X,map,xi,yi)

[xi2,yi2,P] = impixel(___)

Pixels را به صورت تعاملی انتخاب کنید
P = impixel به شما امکان می دهد پیکسل ها را به صورت تعاملی از تصویر در محورهای فعلی انتخاب کنید. هنگامی که انتخاب پیکسل را به پایان می رسانید ، impixel مقادیر پیکسل را در p برمی گرداند. یعنی تصویری برای شما باز می شود و از شما می خواهد با کلیک روی پیکسل های , موارد کی میخواهید انتخاب کنید .

برای انتخاب پیکسل از کلیک عادی استفاده کنید. برای حذف پیکسل انتخاب شده قبلی ، Backspace یا Delete را فشار دهید. برای افزودن پیکسل نهایی و به پایان رساندن انتخاب پیکسل در یک مرحله ، روی shift کلیک یا راست کلیک یا دوبار کلیک کنید. برای پایان دادن به انتخاب پیکسل ها بدون افزودن پیکسل نهایی ، بازگشت را فشار دهید. با استفاده از این نحو و سایر نحوهای تعاملی ، ابزار انتخاب پیکسل خط فرمان MATLAB® را مسدود می کند تا زمانی که عملیات را کامل کنید.

P = impixel (I) مقیاس خاکستری ، RGB یا تصویر باینری I را در یک پنجره شکل نشان می دهد و منتظر می ماند تا پیکسل های تصویر را با استفاده از ماوس انتخاب کنید.

P = impixel (X ، نقشه) تصویر نمایه شده X را با نقشه رنگی در یک پنجره شکل نشان می دهد و منتظر می ماند تا شما با استفاده از ماوس پیکسل های تصویر را انتخاب کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *